Het concept van de stedelijke guerrilla
Tussen ons en de vijand te stellen een duidelijke scheidslijn! Mao
Als de vijand ons is vechten, het is goed en niet slecht:
Ik geloof dat het was voor ons – het is voor individuen, voor een feest, een leger of een school – is slecht als de vijand geen front maken tegen ons – omdat in dit geval zou dan betekenen dat we zijn met zetten de vijand onder een deken. Als we vochten door de vijand, dan is dat goed, want het is een bewijs dat we hebben gemaakt tussen onszelf en de vijand een duidelijke scheidslijn. Als we tegenkomen de vijand krachtig, trekt ons in de donkerste kleuren, en laat ons toe om te gaan voor niets, dan is dat nog beter, omdat het getuigt dat wij hebben getrokken, niet alleen tussen ons en de vijand een duidelijke scheidslijn, maar dat onze Werk heeft ook schitterende resultaten. Mao Tse Tung, 26 Mei 1939
I. Specifieke antwoorden op specifieke vragen
Ik ben er stellig volhouden dat iemand die geen onderzoek heeft gedaan, kan geen stem hebben. Mao Sommige kameraden hebben al klaar met hun mening over ons. Voor hen is het een “demagogie van de burgerlijke pers,” deze “anarchistische groep” met de socialistische beweging in het algemeen in contact. Door het gebruik van het verkeerd en verklikkerssfeer, werpt haar anarchistische begrip van die van de Springer pers niet. In zo’n beroerde niveau dat we willen met niemand praten.
Veel kameraden willen weten wat wij denken. De brief aan “883” van Mei 70 is te algemeen, werd de band, die werd Michele Ray 1, waarvan fragmenten het “niveaus zijn gepubliceerd, in ieder geval niet authentiek en kwam uit de context privatistic discussie. De Ray wilde het gebruiken als een herinnering voor een apart artikel op zich. Ze bedrogen ons, of we hebben ze overschat. Als onze praktijk zo haastig als sommige van de tekst daar, hadden ze ons al. De “spiegel” van de Ray heeft een geldprijs van $ 1000 betaald voor.
Dat bijna alles in de kranten over ons – en hoe ze schrijven: alles – is een leugen, natuurlijk. Ontvoering plannen met Willy Brandt ons stempel op de politieke jackass, het verband tussen de ontvoering van een kind en ons te zijn gewetenloze criminelen die in de keuze van de middelen. Dat gaat in de ‘beveiligde gegevens in “beton”, waar, echter, waren al de triviale details van de affaire slechts zusammengeschludert. Dat er met ons, “ambtenaren en soldaten”, zoals dat een persoon iemand “dienstbaar is” dat iemand ooit “moet worden geliquideerd, dat de kameraden die van ons gescheiden, noch wat zou hebben te vrezen van ons, dat wij met geeft de uitgestrekte geweer toegang tot huisvesting of paspoorten had dat “terroristische groepen zou worden uitgeoefend” – dit is gewoon vuil.
Wie stelde de illegale organisatie van de gewapende weerstand tegen het model van vrijwilligersleger en afstand, zal zelfs de pogrom. Psychologische mechanismen die dergelijke prognoses zijn in Horkheimer en Adorno’s “Autoritaire Persoonlijkheid ‘en geanalyseerd in” Reich Massa psychologie van het fascisme “in verband met het fascisme was. Het revolutionaire karakter van dwang is een contradictio in terminis – een contradictie die niet passeren. Een revolutionaire politieke praktijk onder de heersende omstandigheden – zo niet – impliceert de permanente integratie van individuele karakter en de politieke motivatie, dwz politieke identiteit. Marxistische kritiek en zelfkritiek heeft met “self-emancipatie,” niets te veel te doen met revolutionaire discipline zeer. Wie is “alleen krantenkoppen maken”, wilde niet eens zeker geen “linkse organisaties ‘die actief zijn – anoniem – zoals de auteur, maar” beton “zelf, waarvan de uitgever ook andere schijven dan de linker afbeelding van Edward Carpenter zorg aan te beweren dat bepaalde masturberen in een bepaalde nichemarkt.
Ook vele kameraden onwaarheden verspreid over ons. Ze maken zo vet, dat we waren gebleven met hen, dat zij onze reis naar het Midden-Oosten had georganiseerd, dat zij werden geïnformeerd over contacten over een onroerend goed dat ze dat doen voor ons, hoewel ze niets doen. Sommigen willen alleen laten zien dat ze “in”. Zo heeft het Günther Voigt, die had opgepompt ten opzichte van de Baader-Dürrenmatt bevrijders gevangen, wat zal hij betreurde, zoals de politie arriveerde. De ontkenning, zelfs als het overeenkomt met de waarheid, is het niet zo eenvoudig. Sommigen willen bewijzen dat we dom zijn, onbetrouwbaar, roekeloos gek. Ze beslist anderen maken tegen ons. In werkelijkheid, ze gewoon dicht bij ons. Ze consumeren. We hebben deze praters, is voor de anti-imperialistische strijd gaande in de koffie krans om niets te doen. – Degenen die niet praten, hebben een notie van de weerstand, die genoeg is om wensen ons een kans om ons te steunen stinkt omdat ze weten dat hun spullen niet leven-integratie en maatwerk is de moeite waard, zijn er veel.
Het appartement in de Knesebeckstraße 89 (Mahler’s arrestatie) is niet opgeblazen door een slordige werk van ons, maar door verraad. De informant was een van ons. Aan de andere kant is er voor degenen die te maken wat we doen, geen bescherming, echter dat kameraden worden afgewerkt door de politie dat niet kan tolereren een terrorist, die het systeem ontwikkelt tegen degenen die daadwerkelijk bestrijden. Ze hebben niet de macht hebben, als zij niet de middelen om de varkens hebben.
Sommigen komen bij ons in een ondraaglijke druk om te rechtvaardigen. Om te voorkomen dat de politieke confrontatie met ons, verhoor onze eigen praktijk van onze praktijk, zelfs eenvoudige verwrongen feiten. Zo zal bijvoorbeeld Baader nog vorderingen hadden moeten slechts drie of negen of twaalf maanden afstijgen, hoewel de werkelijke cijfers zijn duidelijk herkenbaar: drie jaar voor opzettelijke brandstichting, zes maanden vanaf begin op proef voor zes maanden voor het smeden van documenten, enz. geschat – het proces is nog komen . Van deze 48 maanden, had Andreas Baader gediend Hessische 14 gevangenissen in tien-negen overdrachten vanwege de slechte leiderschap dat is, Organiseren muiterij weerstand. De berekeningen zijn heruntergefeilscht met de resterende 34 maanden op drie, negen en twaalf, was het doel van de bevrijding van 14 gevangenen Kan ook de morele wind uit de zeilen. Te rationaliseren een aantal van hun kameraden angst de persoonlijke gevolgen die een politieke discussie met ons op hen hebben.
De vraag of de gevangene vrij was gemaakt ook al hadden we geweten dat een links, maar wordt neergeschoten 2 in die – vaak is ons gevraagd genoeg – kan slechts worden beantwoord in het negatief. De vraag: wat zou zijn gebeurd indien, maar is dubbelzinnig – pacifist, platonische, morele, onpartijdig. Iedereen die serieus denkt over vrijlaten, is het niet, maar te zoeken naar jezelf antwoord met mensen die je wilt weten of wij zo wreed, als we de Springer pers vertegenwoordigen, want wij willen de vraag van de catechismus. Het is een poging te knoeien met de vraag van de revolutionaire geweld revolutionair geweld en burgerlijke moraal te brengen tot een gemeenschappelijke noemer, die niet werkt. Er waren, rekening houdend met alle mogelijkheden en omstandigheden geen reden om te geloven dat een civiele en nog steeds kon tussenbeide komen. Het feit dat de politie niet zou nemen over een dergelijke overweging, het was zeer duidelijk. Het idee dat iemand zou dragen een gevangenis ongewapende bevrijding, is suïcidaal.
Op 14 Mei, evenals in Frankfurt, waar zijn uit twee van ons gehakt, zoals ze zouden moeten worden gearresteerd, omdat we niet zomaar kunnen arresteren – hebben de politie geschoten eerste. De agenten hebben altijd geleverd-gericht schoten. Wij z.T. zelfs niet ontslagen, en zo ja, ik doel niet: in Berlijn, Neurenberg, Frankfurt. Dit is gecontroleerd, omdat het waar. Wij niet “roekeloos gebruik van hun wapens.” De agent, die in de tegenstelling tussen hen als “kleine man” en als kapitalisten dienaar, als een kleine salaristrekkenden en handhaving van het monopolie kapitaal, is niet in opdracht van nood. We schieten als ze schieten op ons. De stier dat maakt ons lopen, kunnen we ook uitvoeren.
Het is juist om te beweren dat met de enorme inspanning onderzoek tegen ons de hele socialistisch links in West-Duitsland en West-Berlijn was bedoeld. Noch het weinig geld dat we moeten hebben gestolen, zelfs de weinige auto diefstallen en documenten voor die bepaald wordt tegen ons, zelfs niet de poging tot moord, proberen te hechten aan ons te rechtvaardigen voor zichzelf de dans. De schok dreef de heersers van de botten die werden verondersteld om deze toestand te hebben en al haar inwoners, en klassen en tegenstellingen tot de laatste bocht grip op de intellectuelen opnieuw verlaagd tot zijn tijdschriften, die ooit weer links opgesloten in hun kring ontwapend marxisme-leninisme en internationalisme hebben gedemoraliseerd. Zo preuts, natuurlijk, hoe heeft gehandeld, is het kwetsbaar voor de machtsstructuur die zij vertegenwoordigen, niet. Het mag niet worden geïnspireerd door hun zeurende verleiding groot om zelfs geluiden spit.
Wij beweren, dat de organisatie van de gewapende verzetsgroepen op dit moment in de Bondsrepubliek en West-Berlijn juist is, is het mogelijk, gerechtvaardigd is. Dat is waar mogelijk en verantwoord, hier en nu van stedelijke guerrilla te maken. Dat de gewapende strijd als ‘de hoogste vorm van het marxisme-leninisme “(Mao) kan nu worden gestart en moet worden dat er zonder enige anti-imperialistische strijd in de steden.
Wij zeggen niet dat de organisatie van illegale gewapende Widerstandsgrupen legitieme proletarische klassenstrijd organisaties en individuele acties kunnen vervangen, en niet, zou dat de gewapende strijd te vervangen, het politieke werk op de boerderij en in de wijk. Wij alleen maar zeggen dat dit een voorwaarde voor het succes en de voortgang van anderen. Wij zijn niet Blanquisten en geen anarchisten, maar we beschouwen het als een grote revolutionaire Blanqui en de persoonlijke heldenmoed van vele anarchisten, voor het geheel niet verachtelijk.
Onze praktijk is een jaar oud. De tijd is te kort om zelfs praten over de resultaten te zijn. De grote publiek dat we hebben de meesters Genscher, geeft Zimmermann & Co 3, maakt het propaganda, maar we lijken opportuun te veel om nu te dragen geven.
“Als je wilt weten, echter, wat je denkt dat de communisten, kijk dan op haar handen en niet hun mond”, zegt Lenin.
Metropolis II Duitsland
De crisis ontstaat niet zozeer door de stopzetting van de ontwikkeling van mechanismen, maar door de ontwikkeling zelf, aangezien het slechts de groei van de winst doel is, gevoed deze trend meer en meer de parasitisme en afval van een nadeel, ze alle sociale lagen, het produceert meer moet ze niet kunnen voldoen, en het versnelt de desintegratie van het sociale leven. Alleen een monsterlijke apparaat kan de controle van de spanning en opstanden uitgelokt door manipulatie van het advies en open repressie. De opstand van de studentenbeweging en de neger in Amerika, heeft de crisis gekregen in de politieke eenheid van de Amerikaanse samenleving, de uitbreiding van de student strijd in Europa, de hervatting van de gewelddadige en de nieuwe inhoud van de massale strijd van de werknemers en tot de explosie van ” Mei “in Frankrijk, voor de tumultueuze sociale crisis in Italië en de opleving van ontevredenheid in Duitsland, karakterisering van de situatie. Il Manifesto: noodzaak van het communisme
Van deze 33
De kameraden van Il Manifesto 4 gesprek te gaan met deze lijst, de Bondsrepubliek in de laatste plaats en vaststellen wat kenmerkt de situatie hier, slechts vaag als ‘ontevredenheid “. De Federale Republiek, gezegd van Barzel (5) zes jaar geleden, was ze een economische reus, maar een politieke dwerg – hun economische kracht is sindsdien niet minder, hun politieke macht meer, zowel intern als extern. Met de vorming van de Grote Coalitie, 1966, kwam de politieke risico dat zou hebben gemaakt dan de naderende recessie kon spontaan vóór evolueren. De nood wetten zijn gemaakt in het instrument van de machthebbers coherent optreden van noodsituaties in de toekomst slaat – de eenheid tussen de politieke reactie, en iedereen die zou worden gevestigd in of legaliteit. De sociaal-liberale coalitie is erin geslaagd de ‘ontevredenheid “door de studentenbeweging en extra-parlementaire beweging had manifesteerde zich voor een groot deel te nemen, is nog niet failliet is gegaan, voor zover het reformisme van de Socialistische Partij in de hoofden van hun volgelingen, zij, met hun beloften voor de hervorming van grote delen van de inlichtingendiensten stellen de tijdigheid van een communistische alternatief voor de anti-kapitalistische protesten kon nemen van de scherpte. Hun Ostpolitik opent nieuwe markten in de hoofdstad, zorgen de Duitse bijdrage tot het evenwicht en de alliantie tussen de Amerikaanse imperialisme en de Sovjet-Unie, de Verenigde Staten de noodzaak om de vrije hand voor hun oorlogen van agressie in de Derde Wereld te hebben. Deze regering lijkt te slagen zelfs voor de New Left van de oude anti-fascisten scheiden, en daardoor het isoleren van de New Left eens te meer uit haar geschiedenis, de geschiedenis van de arbeid aan. De Communistische Partij, die haar goedkeuring van de nieuwe medeplichtigheid dankt US-Imperialismus/Sowjetrevisionismus georganiseerde demonstraties voor de Oost-beleid van deze regering; Niemöller – anti-fascistische symbool – reclame voor het EPD in de komende verkiezingscampagnes. —
Onder het mom van “publiek” vond staat interventionisme met loon-richtlijnen en gecoördineerde actie 6 van de bureaucratieën vakbond aan de stoeprand. De staking september ’69 (toon 7) dat hij te ver was gegaan ten gunste van de winst, toonde in hun studie dan-economische staking dat is niet hoe stevig de teugels in een hand.
Het feit dat de Bondsrepubliek is, met zijn bijna twee miljoen buitenlandse arbeiders in de dreigende recessie de werkloosheid tot bijna 10 procent te kunnen gebruik maken van alle terreur, alle disciplinerende mechanisme van de werkloosheid voor het proletariaat, dat wil zeggen, ontvouwen zonder een moeten omgaan met een leger van werklozen, zonder de politieke radicalisering van de massa’s op de hals hebben, geeft een idee van de sterkte van het systeem.
Door het ontwikkelen en betrokken militaire steun aan de Amerikaanse oorlogen van agressie, aan de Federale Republiek van de winst uit de exploitatie van de Derde Wereld, zonder de verantwoordelijkheid voor deze oorlogen hebben dan ook geen ruzie met een oppositie in huis te hebben. Niet minder agressief dan de Amerikaanse imperialisme, omdat het minder kwetsbaar is.
De politieke opties zijn uitgeput van het imperialisme hier in een van hun hervormingsgezinde of in de fascistische variant, zijn vermogen om de integratie van de tegenstrijdigheden, geproduceerd door hemzelf, of te onderdrukken, niet het einde.
Het concept van de stedelijke guerrilla’s van de Rote Armee Fraktion is niet gebaseerd op een optimistische beoordeling van de situatie in de Bondsrepubliek en West-Berlijn.
III. Studentenrevolte
Vanuit de kennis van het uniforme karakter van het resultaat van het kapitalistische systeem van overheersing, dat het onmogelijk is om de revolutie “in de bolwerken” van de “in de achtergebleven gebieden afzonderlijk” aan. Zonder een herleving van de revolutie in het Westen kan niet worden verhinderd met zekerheid dat het imperialisme weg wordt uitgevoerd door zijn logica van geweld om zijn weg te zoeken in een katastrofisch oorlog, of dat de grootmachten in de wereld een verpletterende juk op te leggen. Il Manifesto. Van deze 52
De student beweging afgedaan als een burgerlijke revolutie is, ontkennen ze het gevoel van eigenwaarde, hetgeen betekent dat vergezellen, de bronnen van de werkelijke conflict tussen burgerlijke ideologie en de burgerlijke samenleving, betekent de ontkenning van de nodige erkenning van haar beperkingen, het theoretisch niveau dat het anti-kapitalistische protest was al bereikt.
Zeker, dit was overdreven pathos waarmee de studenten die zich in hun psychologische achterstand in de wetenschap fabrieken zijn zich bewust dat geïdentificeerd met de uitgebuite volkeren van Latijns-Amerika, Afrika en Azië, presenteerde de vergelijking tussen de massale verspreiding van de “Bild” krant hier, en de massa bombardementen naar Vietnam is een grove simplificatie, de vergelijking tussen de ideologische kritiek van het systeem is hier en daar, gewapende strijd arrogant, was de overtuiging dat hij zelf is het revolutionaire onderwerp – als hij verwijst naar grootschalige Marcuse 8 -, vergeleken met de werkelijke vorm van het maatschappelijk middenveld en betrekkingen van de productie die is gebaseerd, onwetend.
Het is de verdienste van de studentenbeweging in West-Duitsland en West-Berlijn – hun straat gevechten, brandstichting, het gebruik van anti-geweld, zijn pathos, en daarmee zijn excessen en onwetendheid, kortom, de praktijk van het marxisme-leninisme, althans in de hoofden van de intelligentsia dan de politieke theorie van de wederopbouw hebben, zijn niet zonder dat de politieke, economische en ideologische feiten en de uitingen op het idee dat hun interne en externe context niet wordt beschreven.
Juist omdat de studentenbeweging van de concrete ervaring van de tegenstelling tussen de ideologie van de vrijheid van de wetenschap en de realiteit van het bereik van het monopolie kapitaal afkomstig is blootgesteld aan de universiteit, omdat zij niet alleen ideologisch was begonnen, was het niet buiten adem, totdat zij het verband tussen de crisis van de universiteit en de crisis van het kapitalisme was op zijn minst theoretisch, ga naar de bodem. Tot hen en hun publiek, het duidelijk was dat niet “vrijheid, gelijkheid, broederschap ‘, niet de mensenrechten, heeft VN-Handvest niet overeen met de inhoud van de democratie, dat is hier van toepassing, die is onderworpen aan het koloniale en imperialistische uitbuiting van Latijns-Amerika, Afrika en Azië nog : zorgen voor discipline, ondergeschiktheid en brutaliteit voor de onderdrukten, voor degenen die brengen de stand op de zijkant, protest, weerstand, waardoor de anti-imperialistische strijd.
Ideologie, heeft de studentenbeweging in bijna alle gebieden van de staat repressie gevat als een uiting van de imperialistische uitbuiting: Springer in de campagne in de demonstraties tegen de Amerikaanse agressie in Vietnam in de campagne tegen klasse justitie, in het leger campagne tegen de noodwetten, in de studentenbeweging. Onteigend Springer!, Smash de NAVO!, Fight the consumentisme!, Bestrijding van de terroristische opleiding!, Fight the Mietterror! juist politieke slogans. Ze waren gericht op het bijwerken van self-generated tegenstellingen van het kapitalisme te laat in het bewustzijn van de onderdrukten, tussen de nieuwe en veranderende behoeften door de ontwikkeling van de productieve mogelijkheden van voldoening aan de ene kant en de druk van irrationele achterstelling in de klas de samenleving als de andere kant.
Wat gaf haar zelfbewustzijn, klassenstrijd werden hier niet weergegeven, maar het bewustzijn deel uit van een internationale beweging te zijn, bent u omgaan met de dezelfde klasse als de Viet Cong vijand is er, met dezelfde papieren tijger, met dezelfde Varkens.
Hebben doorbroken provincialist de inkapseling van het oude links, is de tweede verdienste van de student beweging: het Volksfront strategie van het oude links als Pasen maart, Duits Vrede Unie, “Duitse People’s Daily” als een irrationele hoop dat de “grote aardverschuiving” op elk verkiezingen hun fixatie op de parlementaire Strauss hier, Heinemann omdat hun pro-en anti-communistische obsessie met de DDR, hun isolement, hun ontslag, haar morele desintegratie: klaar voor een offer, om in staat zijn op elk praktijk. De socialistische deel van de studentenbeweging dat – in weerwil van de theoretische onnauwkeurigheden – zijn zelfvertrouwen van het juiste inzicht dat ‘het vertrouwen van de revolutionaire beweging in het Westen om de crisis van de mondiale evenwicht en de rijping van nieuwe krachten in alle landen “(punt 55 van Il Manifesto) . Ze maakten de inhoud van hun agitatie en propaganda die waarop het vooral kon vertrouwen met het oog op de Duitse situatie: dat de globale strategie van het imperialisme tegen het perspectief van de nationale strijd moet worden internationaal, nationaal inhoud dat alleen de verbinding met de internationale, traditionele vormen van strijd met revolutionaire internationalist initiatief kan stabiliseren. Ze maakten hun zwakte om hun kracht, omdat ze besefte dat de enige manier opnieuw ontslag, provincialist inkapseling, reformisme, Volksfront strategie, kan integratie worden voorkomen – de impasse van de socialistische politiek in post-en pre-fascistische voorwaarden zoals deze bestaan in de Bondsrepubliek en West-Berlijn .
De linkse wist toen dat het juist te combineren socialistische propaganda in dienst van de daadwerkelijke preventie van de levering van de “Bild” krant. Dat zou het juist is, de propaganda voor de GI’s laten ons niet u sturen naar Vietnam, te koppelen aan de werkelijke aanslagen op militaire vliegtuigen voor Vietnam, het leger campagne om de werkelijke aanvallen op de NAVO-luchthavens. Dat zou het juist om de kritiek van klasse justitie band met het opblazen van de gevangenis muren, de kritiek van het recht van Springer Groep bij de ontwapening van haar fabriek veiligheid, en deel je eigen zender naar de politie demoraliseren van illegale huisvesting voor deserteurs leger hebben, De agitatie voor de vervalsing van identiteitsdocumenten van buitenlandse werknemers te kunnen sabotage operaties voorkomen dat de productie van napalm.
En waardoor ze afhankelijk valse propaganda van haar eigen vraag en aanbod: een krant, als de werknemers niet eens de financiering van een auto, wanneer de “beweging” niet kan kopen, niet een zender, want er is geen gebruiksrecht voor is, geen sabotage, omdat het kapitalisme niet gelijk is aan hen instort.
De student beweging was uit elkaar valt, omdat hun specifieke student-middle-class organisatie, de ‘anti-autoritaire kamp, “bleek ontoereikend te zijn om een geschikte werkwijzen te ontwikkelen om hun doelen, hun spontaniteit, niet alleen om de planten uit te breiden was nog steeds een goed functionerende stedelijke guerrilla’s nog steeds in een socialistische massa-organisatie. Ze viel uiteen toen de vonk van de student beweging – in tegenstelling tot Italië en Frankrijk niet was – Word een prairie fire ontvouwde klassenstrijd. Ze was in staat om de doelstellingen en inhoud van de anti identificeren-imperialistische strijd – zelfs niet de revolutionaire onderwerp, kon ze zich niet veroorloven hun organisatorische plaatsing.
De Rote Armee Fraktion ontkent, in tegenstelling tot de ‘proletarische organisaties, “de New Left, haar geschiedenis als de geschiedenis van de student beweging, niet het gereconstrueerde het marxisme-leninisme als wapen in de klassenstrijd en een internationale context voor de revolutionaire strijd in de metropool.
IV primaat van de praktijk
Wie wil weten om direct een bepaalde zaak of een complex van de dingen, moet persoonlijk aanwezig zijn op de praktische strijd om de werkelijkheid te veranderen, om het ding of het complex van dingen te veranderen, want alleen dan komt hij met het verschijnen van de voorwerpen in contact komen, en alleen via de persoonlijke deelname in de praktische strijd om de werkelijkheid, hij in staat is om de essentie van dat ding zien of dat complex van dingen en ze te begrijpen.
Maar de marxistische theorie van de sets en dus slechts een kwestie van ernstige belang, omdat zij kunnen worden de leidraad voor actie. Als u een correcte theorie, maar ze alleen behandeld als iets dat zelfs praten om het vervolgens in de lade, maar wat men niet uit te voeren in de praktijk, dan is de theorie is zo goed ze ook mogen zijn, zinloos. Mao Zedong: over de praktijk
De verschuiving van de links, de socialisten, die ook het gezag van de studentenbeweging, is de studie van het wetenschappelijk socialisme, de actualisering van de kritiek van de politieke economie, aangezien hun zelfkritiek van de studentenbeweging, ook terug te keren naar bureaus hun studenten. Afgaande op hun productie van papier, de organisatorische modellen, de inspanningen, die hen zou kunnen rijden met en in hun verklaringen, zou men kunnen denken, hier revolutionairen voerde de leiding in massieve klassenstrijd, alsof de jaren 1967/68 tot en met 1905 van het socialisme in Duitsland. Toen Lenin in 1903 te doen “Wat?” De theorie behoeften van de Russische arbeiders en veronderstelt de nadruk op de noodzaak van anarchisten en socialisten-klasse analyse en de organisatie en de ontmaskering van propaganda, dan, want er waren enorme klassenstrijd in volle gang. “Dat is juist, dat de werkende massa’s zijn gewekt door de laagheid van de Russische leven, heel sterk, bedoelen we niet alleen verzamelen al die druppels en stroompjes van populaire emotie en – als ik dat mag zeggen zo geconcentreerd – dat de Gush Russische leven onmetelijk veel grotere hoeveelheid dan wij allemaal denken en geloven, maar moeten worden gecombineerd tot een machtige stroom. ” (Lenin: Wat?)
Wij betwijfelen of onder de huidige omstandigheden in de Bondsrepubliek en West-Berlijn in het algemeen is heel goed mogelijk, een die de werkende klasse ONTWIKKELDE verenigend strategie aan een organisatie die kan worden beide uitgedrukt en initiatiefnemer van de noodzakelijke standaardisatie proces te creëren. Wij betwijfelen dat de alliantie tussen de socialistische intelligentsia en het proletariaat door programmatische verklaringen “lassen” kan worden gedwongen door hun aanspraak op proletarische organisaties. De druppels en stroompjes van de gemeenheid van de Duitse leven toch het verzamelen van de Springer Group en circuleren van de nieuwe gemeenheid.
Wij beweren, dat zonder revolutionair initiatief, zonder de praktische hulp van de revolutionaire voorhoede van de socialistische arbeiders en intellectuelen, zonder de specifieke anti-imperialistische strijd is er geen uniform proces dat de alliantie is alleen in het gemeenschappelijke strijd of niet, waar het bewuste deel van niet leiden arbeiders en intellectuelen leiden, maar moet voorafgaan.
In de papieren productie van de organisaties die we herkennen haar praktijk in de eerste plaats weer als alleen de concurrentie strijd van intellectuelen, voor een denkbeeldige jury, de arbeidersklasse niet kan worden, omdat hun taal zelfs haar deelname uitsluit, vervalt aan het rangschikken van de Marx een betere ontvangst. Het is beschamend om hen gevangen in een verkeerd dan Marx citaat in een leugen, als hun praktijk wordt besproken. De pagina nummers die zij opgeven in hun opmerkingen, bijna altijd stemmen, het aantal leden dat zij verslag van hun organisaties, bijna nooit eens. Ze zijn bang te worden beschuldigd van het revolutionaire ongeduld over voor hun corruptie in civiele beroepen, op lange termijn met een doctoraat Lukacz voor hen belangrijk is in de korte termijn door Blanqui kunnen bewegen, moeten zij worden verdacht. Hun internationalisme geef ze de rangen van meningsuiting met de opdracht die zij van een Palestijnse organisatie onderscheiden van de andere – witte mannen die voor zichzelf als de ware pleitbezorger van het marxisme, ze zetten hem in de etiquette van patronage, uitgedrukt door de vriendelijke koninkrijken in de naam de Black Panther Party 9 bedelen en wat zijn bereid om voor hun aflaat u zich krediet met God – niet de “overwinning in de oorlog van de mensen” in gedachten, alleen betrekking had met hun goede geweten. Een revolutionaire methode van interventie is het niet.
Mao, in zijn “analyse van de klassen in de Chinese onderneming” (1926) de strijd van de Revolutie en de strijd van de contra-revolutie tegen elkaar als “de Rode Banier van de Revolutie, gehouden door de hoge III. International, die alle onderdrukte klassen in de wereld oproepen naar rally rond zijn banier, de andere is de witte vlag van de contrarevolutie, verzameld door de Volkenbond, die alle counter oproepen-revolutionairen, aan rally rond zijn banner. ” Mao verschillende klassen in de Chinese samenleving door hoe zij zouden kiezen tussen rode en witte vlag in de vooruitgang van de revolutie in China. Het is niet genoeg voor hem de economische situatie van de verschillende klassen in de Chinese samenleving te analyseren. Een deel van zijn klasse analyse werd ook het formuleren van de verschillende klassen van de Revolutie.
Leiding van de marxistisch-leninisten in de toekomst klasse strijd, het zal niet bestaan als de avant-garde zelf niet houdt van de rode vlag van het proletarisch internationalisme en de avant-garde, zelfs indien de vraag niet wordt beantwoord, worden gebouwd als de dictatuur van het proletariaat, als de politieke macht het proletariaat te verkrijgen, als de macht van de bourgeoisie te breken, en voorbereid door een praktijk is ze beantwoorden. De klasse-analyse, die we nodig hebben, niet kan worden gedaan zonder revolutionaire praktijk zonder revolutionaire initiatief.
De ‘revolutionaire overgangsperiode eisen “dat de proletarische organisaties hebben boven en beneden de set en vaststelling van het land, zoals de strijd intensievere uitbuiting, vermindering van de arbeidsduur, enz. tegen de verspilling van sociale welvaart, gelijke beloning voor mannen en vrouwen en buitenlandse werknemers, tegen het aanzetten akkoord, – deze overgangsperiode eisen zijn niets meer dan unie economisme, tenzij hetzelfde tijdstip, zal de vraag worden beantwoord, zoals de politieke, militaire en propaganda druk zal worden te breken, die al deze eisen gesteld agressief in de weg wanneer ze worden gebracht in massieve klassenstrijd. Maar dan – als het blijft bij hen – zij zijn slechts economistic vuil, omdat het niet betalen om hen te vertellen tot het nemen van de revolutionaire strijd en leiden naar de overwinning, als overwinning betekent “in beginsel aanvaarden dat het leven niet het hoogste goed van is revolutionair “(Debray – 10). Die eisen kunnen ingrijpen in vakbonden – “de tradeunionistische politiek van de arbeidersklasse is gewoon burgerlijke politiek van de werkende klasse” (Lenin). Een revolutionaire methode van interventie, is het niet.
De zogenaamde proletarische organisaties verschillen, indien zij niet de kwestie van de bewapening te verhogen in reactie op de noodsituatie wetten, de Bundeswehr, de federale grenspolitie, de politie, de Springer pers, opportunistische onderdrukken, om de omvang van de Communistische Partij toen ze nog kleiner was geworteld in de massa wortradikaler zijn zoals ze zijn, in theorie meer dan ze kunnen doen. Praktisch, dan zullen zij op het niveau van de burgerlijke activisten die nog in voor de populariteit ten koste van alles, ondersteunen zij de leugens van de bourgeoisie, die is afgestemd in dat land met de middelen van de parlementaire democratie nog hen aan te moedigen strijd, het proletariaat, de kan worden verloren, gezien het potentieel voor het geweld in deze staat alleen – in een barbaarse manier. “De marxistisch-leninistische politieke groeperingen of partijen” – Debray schrijft over de communisten in Latijns-Amerika – “verplaatsen binnen dezelfde politieke problemen als ze worden gedomineerd door de burgerij te veranderen. In plaats van hen, hebben zij bijgedragen aan het meer stevig anker. .. ”
De duizenden leerlingen en jongeren die geleerd hebben uit hun politisering tijdens de studentenbeweging erstmal het einde van de exploitatie druk in de operatie te ontsnappen, deze organisaties bieden een politiek perspectief, het voorstel opnieuw aan te passen aan de kapitalistische uitbuiting druk erstmal. Vergeleken met de jeugdige zij nemen bijna het standpunt van gevangenis gouverneurs, in vergelijking met de positie van hun kameraden in de gevangenis rechter, tegen de achtergrond van de positie van de maatschappelijk werkers.
Praxislos is de lezing van het “kapitaal” is niets anders dan de middenklasse studies. Praxislos zijn programmatische verklaringen is alleen maar geklets. Praxislos proletarisch internationalisme is net pronken. In theorie, waarbij de positie van het proletariaat is, in de praktijk gebruikt.
De Rote Armee Fraktion praat over het primaat van de praktijk. Of het recht op gewapend verzet te organiseren hangt nu af van de vraag of het mogelijk is, of het mogelijk is om alleen bepaald worden in de praktijk.
V. Urban Guerilla
Zo heeft men afgeleid uit zijn natuur om naar te kijken uit een lange perspectief, in termen van de strategie van het imperialisme en alle reactionairen dan wat ze werkelijk zijn: als een papieren tijger. We moeten baseren ons strategisch denken. Aan de andere kant zijn ze levend maar nogmaals, stoer, echte tijgers die mensen eten. We moeten baseren onze tactisch denken. Mao Tse Tung, 1.12.1958
Als het waar is dat de Amerikaanse imperialisme is een papieren tijger, dat is dat hij uiteindelijk kan worden overwonnen, en als de these van de Chinese communisten waar is dat de overwinning op het Amerikaans imperialisme mogelijk geworden, dat is in alle hoeken en gaten van de wereld, leidde de strijd tegen hem, zodat door de krachten van het imperialisme zal worden gefragmenteerd, en door hun versnippering zijn beatable – als dat waar is, dan is er geen reden om aan te sluiten elk land en elke regio van het anti-imperialistische strijd en daarom uitgesloten, omdat de krachten van de revolutie daar, heel zwak, omdat de krachten van de reactie Er zijn bijzonder sterk.
Als het verkeerd is om de krachten van de revolutie ontmoedigen doordat ze het verkeerd onderschat, stellen zij confrontaties waarin zij verbrand en kan alleen worden geruïneerd. De tegenstelling tussen de eerlijke kameraden in de organisaties – we laten de praters out tijden – en de Rote Armee Fraktion, is dat we het ze kwalijk nemen, ontmoedigen de krachten van de revolutie, en dat zij verdacht ons, wij verbranden de krachten van de revolutie . Dus dat de richting wordt gegeven, waarin de groep van de kameraden werken in fabrieken en wijken, en de Rote Armee Fraktion te overspelen toen ze hem straddle, is waar. Dogmatisme en avonturisme zijn de zwakte is altijd de kenmerkende verschillen in perioden van revolutie in een land. Zoals anarchisten altijd de scherpste critici van het opportunisme is geweest, is anarchisme kunstmatige beschuldiging dat degenen die kritiek op de opportunisten. Dit is een soort van oude hoed.
Het concept van de stedelijke guerrilla komt uit Latijns-Amerika. Het is er, wat hier het kan alleen zijn: de revolutionaire methode van interventie in het algemeen zwak revolutionaire krachten.
Urban guerrilla verwacht dat het niet de Pruisische orde van maart, waarin vele zogenaamde revolutionairen willen de natie in de revolutionaire strijd leiding geven. Gaat ervan uit dat indien de situatie zal worden rijp voor de gewapende strijd, zal het te laat zijn om hem voor te bereiden eerst. Dat zonder revolutionaire initiatief in een land waarvan het potentieel voor geweld zo groot zijn de revolutionaire tradities zo corrupt en zo zwak als in de Bondsrepubliek, en geef geen revolutionaire geaardheid, wanneer de voorwaarden voor de revolutionaire strijd meer zal zijn gunstig zijn dan ze zijn nu al – vanwege de politieke en economische ontwikkelingen van late kapitalisme zelf
Urban guerrilla is de mate het gevolg van de lang geleden voltooide een ontkenning van de parlementaire democratie door hun eigen vertegenwoordigers, de onvermijdelijke reactie op de noodsituatie wetten en granaat recht, de bereidheid tot strijd met de middelen die het systeem heeft toegewezen voor zichzelf om zijn tegenstanders te elimineren. Urban guerrilla oorlogvoering is gebaseerd op de erkenning van de feiten in plaats van de verontschuldiging van de feiten.
Wat kan de stedelijke guerrilla, de student beweging, in een deel, al wist. Het kan eigenlijk maken de agitatie en propaganda, die links werken nog steeds wordt verminderd. Dit kan worden gedacht Springer voor de campagne van het verleden en voor de campagne Carbora Bassa 11 van de Heidelbergse studenten, voor de krakers in Frankfurt op het gebied van militaire bijstand, waardoor de Federale Republiek van de comprador regimes in Afrika, in relatie tot de kritiek op de gevangenis en de klasse justitie, op het werk en de bescherming van de interne rechtvaardigheid. U kunt de verbale internationalisme als de aanschaf van wapens en geld. U kunt het wapen systeem, de criminalisering van communisten, stompzinnige, door het organiseren van een ondergrondse resten van de klauwen van de politie ingetrokken. Urban guerrilla is een wapen in de klas.
Gewapende strijd Urban guerilla’s, dus het is meestal de politie, die het gebruik van het roekeloos gebruik van vuurwapens maakt, en klasse justitie, Kurras 12 gratie en kameraden levend begraven als we niet te stoppen. Stadtguerillla mag niet worden ontmoedigd door het geweld van het systeem.
Urban guerrilla bedoeld om de stand apparaat van overheersing te vernietigen op sommige punten, die in andere plaatsen dan kracht, te vernietigen de mythe van de alomtegenwoordigheid van het systeem en de onkwetsbaarheid.
Urban guerrilla vergt de organisatie van een illegale machine die zijn flats, wapens, munitie, auto’s, papieren. Wat dient te worden opgemerkt in detail heeft Marighela beschreven in zijn “mini-handleiding van de stedelijke guerrilla”. Wat is belangrijk ook hier, wij zijn altijd bereid om iedereen te vertellen die behoort te weten, als hij dat wil doen. We weten niet veel, maar al veel.
Het is belangrijk dat voordat u besluit tot gewapende strijd, is de wettelijke politieke ervaring gemaakt. Waar is de verbinding met de revolutionaire linkerzijde vertegenwoordigt ook een behoefte aan modieuze, maak je beter alleen omdat, van waar men terug kan gaan.
Rote Armee Fraktion en stedelijke guerrilla-groep en de praktijk zijn degenen die, door het tekenen van een duidelijk onderscheid tussen zichzelf en de vijand, vechten meest fel. Dat politieke identiteit vereist, betekent dit dat sommige leerprocessen al worden uitgevoerd.
Onze oorspronkelijke organisatorische concept waarbij de koppeling van de stedelijke guerrilla en de basis werken. We wilden ieder van ons samen in dezelfde wijk of in de werking van de toenmalige socialistische groepen, de discussie proces met invloed, maakt de ervaring leert. Het is aangetoond dat het onmogelijk is. Dat de controle dat de politieke politie op deze groepen, hun bijeenkomsten, de data, de inhoud van hun besprekingen in de hand al zo ver dat er geen sprake kan zijn, als je nog wilt worden ongecontroleerd. De juridische werk dat het individu niet kan verbinding maken met het illegaal.
Urban guerrilla moet zich bewust zijn van zijn eigen motivatie in het heldere om er zeker van dat “Bild” krant methoden bij een niet te vangen dat de anti-criminele-sub-Moord & Brand-syndroom, die zij toepassen op de revolutionairen, de hele Shit, de enige isoleren en articuleren van de positie en nog vele kameraden in hun beslissing treft meer dan wij, dat de ene is niet waar.
Want van de cursus, laat ons het systeem is niet het terrein, en er is op geen enkele wijze – zelfs geen van de laster – dat ze niet van toepassing zou zijn op ons besloten.
En er is geen publiek, zou een ander doel dan om de belangen van het kapitaal in een of andere manier te vertegenwoordigen, en er zijn geen socialistische overheid die buiten zichzelf, hun kring, hun handen distributie, hun abonnees, die niet primair in casual, prive, persoonlijk, burgerlijk manieren gebeuren. Er is geen middel van de publicatie, die niet worden gecontroleerd door de hoofdstad, op de reclame-business, reinzuschreiben over de ambitie van de schrijver, in de zeer grote vestiging, de omroep raden, de concentratie in de pers markt. Heersende publieke opinie is de publieke opinie van de heersende klasse, verdeeld in niches, klasse-specifieke ideologieën van de ontwikkeling, de verspreiding van wat het is ten dienste van haar zelf in de markt. De journalistieke categorie heet: Buy. Het nieuws als een grondstof, informatie als consument. Wat niet verbruiksgoederen, ze moeten kotsen. Lezers blad gebonden aan de anzeigenintensiven publicatie betekent IFAS-point-systemen voor de televisie – die aanleiding kunnen geven tot tegenstellingen tussen zichzelf en het publiek, niet antagonistisch, zonder gevolgen. Aansluiting op de meest krachtige opiniemakers in de markt moet worden gehouden, die wil zich houden in de markt, dat wil zeggen de afhankelijkheid van het Springer-concern groeit naarmate de Springer Group groeit, dat is begonnen met de lokale pers te kopen. De stedelijke guerrilla heeft dit openbare verwachten niets anders dan bittere vijanden. Om marxistische kritiek en zelfkritiek, heeft zij zich te oriënteren, om niets anders. “Hij die durft niet bang van villen, om het paard te trekken naar de keizer”, zegt Mao.
Lange termijn en gedetailleerd werk zijn postulaten, die gelden voor de stedelijke guerrilla fortiori, in zoverre we niet alleen praten, maar handelen op. Zonder open houden van de retraite in burgerlijke beroepen, zonder dat de revolutie opnieuw opknoping op de nagel in de rij te kunnen, zonder vermelding van het willen, dat is het pathos, Blanqui de woorden: “De taak van een revolutionaire is om altijd , vechten, vechten hoe dan ook, om te vechten tot de dood. ”
– Er is geen revolutionaire strijd en is nog niet gegeven, niet de moraal zou zijn dit: Rusland, China, Cuba, Algerije, Palestina, Vietnam.
Sommigen zeggen dat de politieke mogelijkheden van het organiseren, propaganda, waren nog verre van uitgeput, maar alleen als zij uitgeput zijn propaganda, we de kwestie van de bewapening zou kunnen verhogen. Wij zeggen: De politieke opties zijn lang niet echt kan worden benut zolang als het doelwit van gewapende strijd wordt niet gezien als het doel van politisering, zolang de strategische bepaling dat alle reactionairen zijn papieren tijgers, niet achter de tactische vaststelling dat Het wordt erkend criminelen, moordenaars, uitbuiters moeten.
Of “gewapende propaganda” we zullen niet praten, maar ze zullen doen. De gevangene release was niet actief voor propaganda redenen, maar rauszuholen voor het type. Bank overvallen, omdat zij probeerden duwen ons in de schoenen, zouden we doen het goed net omhoog scheur over geld. De “briljant succes” van Mao, die zei dat we moeten hebben gemaakt hen: “Als de vijand ons geschilderd in de zwartste kleuren,” zijn slechts ten dele van ons eigen succes. De grote schreeuw dat werd gezongen over ons, zijn wij meer op de Latijns-Amerikaanse kameraden – vanwege de duidelijke scheidslijn tussen zichzelf en de vijand die ze al hebben getrokken – zodat de regeerders van ons dus even vanwege de verdenking van een paar bankovervallen ” begon krachtig te verzetten tegen ‘alsof er al wat we hebben opgezet: de stedelijke guerrilla’s van de Rote Armee Fraktion.
VI. Legaliteit en illegaliteit
De revolutie in het Westen, de uitdaging van de kapitalistische macht in de bolwerken, is de noodzaak van het uur. Het is van cruciaal belang. De huidige situatie in de wereld niet kent elke plaats en elke krachten die in staat zou zijn om een vreedzame ontwikkeling en democratische stabiliteit te garanderen vinden. De crisis is verslechterende trend. Nu Isoleer jezelf, of verplaatsen provincialist de strijd pas later, dat wil zeggen: je wordt meegezogen in de draaikolk van de totale daling. Il Manifesto. Van deze 55
De slogan van de macht van de anarchisten ‘gebroken, wat maakt je pauze “is gericht op de directe mobilisatie van de basis, de jongeren in de gevangenissen en verpleeghuizen, in scholen en in de opleiding, is gericht op degenen tot wie zij is het meest smerigste, is gericht op het begrijpen van spontane is de uitnodiging voor directe weerstand. De Black Power slogan van Stokely Carmichael 13: “Vertrouw op je eigen ervaring!” De slogan das net gezegd komt uit het besef dat niets in het kapitalisme, maar er is niets met een onderdrukt, martelingen, voorkomen, belasting, die niet konden ontstaan in de kapitalistische productie betrekkingen, dat elke onderdrukker, in welke vorm hij komt altijd, is een vertegenwoordiger van de klasse belangen van het kapitaal, betekent dit dat de klasse vijand.
Voor zover de slogan van de anarchisten is waar proletarische klassenstrijd. Het is verkeerd, als ze staken geeft de vals bewustzijn, moest men alleen te verslaan die in de kaak, het organiseren is secundair, burgerlijke discipline, klasse analyse overbodig. Onbeschermd tegen de aanscherping van de repressie die volgde hun acties, zonder te hebben voldaan aan de organisatorische dialectiek tussen legaliteit en illegaliteit, zullen ze wettelijk worden gearresteerd. Het tarief van de communisten sommige organisaties zijn niet zo naïef om zichzelf buiten de wet, “spreken van klasse justitie aan zijn mond, niemand anders. Wanneer hij zegt dat de juridische mogelijkheden van de communistische agitatie en propaganda, door de organisatie, door politieke en economische strijd volledig worden benut, en kan niet lichtvaardig in gevaar worden gebracht, het is waar – maar hij heeft niet eens opgenomen. Hij impliceert dat de grenswaarden toereikend zijn om de klasse van de socialistische staat ingesteld en zijn gerechtelijke werk, om te profiteren van elke kans die we moeten houden aan de beperkingen die deze toestand van illegale inbreuken, aangezien ze allemaal zullen legaliseren, strikt retraite is – wettigheid tegen elke prijs. Illegale detentie, terroristische vonnissen, politie geweld, afpersing en dwang door de officier van justitie – Eet of sterven, communisten zijn niet zo eenvoudig …
De zin is opportunistisch. Het is verdeeldheid. Hij schrijft vanuit de kameraden in de gevangenis, hij sluit de organisatie en de politisering van iedereen die uit de socialistische beweging die kunnen overleven vanwege hun sociale achtergrond en de situatie niet anders dan de strafprocedure: het substraat, de sub-proletariaat, proletarische talloze jongeren, migrerende werknemers. Het biedt de theoretische criminalisering van al degenen die niet deelnemen niet de organisaties. Hij is hun alliantie met de klasse justitie. Hij is dom.
Rechtmatigheid is een kwestie van macht. De relatie tussen legaliteit en illegaliteit wordt bepaald op het beroep van fascistische regel van hervormingsgezinde en de uitoefening van hun vertegenwoordigers in Bonn is momenteel de sociaal-liberale coalitie hier Barzel / bos daar, wiens journalistieke vertegenwoordigers van bijvoorbeeld de “Süddeutsche Zeitung”, de “Star”, de derde programma van de SFB en WDR, “Frankfurter Rundschau” zijn hier, de Springer Group, de Sender Freies Berlin, de tweede Duitse televisie, de Bayernkurier er, de München politie, waarvan de lijn Hier, de Berlijnse model is er, de rechterlijke macht, de federale administratieve rechtbank hier, de Federale Hof is er.
De reformistische lijn is bedoeld om conflicten te voorkomen) door institutionalisering (participatie door middel van beloofde hervormingen (bijvoorbeeld in gevangenissen) door het breken van het conflict overaged materiaal (de knieval van de kanselier in Polen bijvoorbeeld) door het vermijden van provocaties (de zachte lijn van de politie München en de federale administratieve rechtbank in Berlijn, bijvoorbeeld), door de erkenning van verbale misbruik (in het openbaar onderwijs in Hessen en Berlijn, bijvoorbeeld). Het behoort tot konfliktvermeidenden tactiek van het reformisme, iets minder bewegen binnen en buiten de wet, waardoor het de schijn van legitimiteit onder de arm van de basiswet, die gericht is op integratie van de tegenstrijdigheden die kunnen worden linkse kritiek peter uit, lopen leeg; wil de Jonge Socialisten houden in het EPD. Dat de reformistische lijn in de zin van de lange termijn stabilisering van de kapitalistische overheersing is de effectieve lijn, wordt niet getwijfeld, maar het is gebonden aan bepaalde voorwaarden. Het vereist economische welvaart, omdat de zachte lijn van de politie als München veel duurder dan de harde manier in Berlijn – zoals werd aangetoond door de opvallend München politiechef: “Twee officieren met een machine-gun kan 1000 mensen op een afstand houden, 100 agenten met wapenstokken kunnen houden 1000 mensen in toom. Zonder deze hulpmiddelen, moet je 300 tot 400 politieagenten. ” De reformistische lijn vereist geen anti-kapitalistisch of geen georganiseerde oppositie – zoals we ook kennen uit het voorbeeld München geleden.
Onder het mom van politieke reformisme neemt toe in de rest van de monopolisering van de staat en de economische macht, die opereert Schiller met zijn economisch beleid en Strauss heeft gevestigd met haar financiële hervormingen 14 – de intensivering van de exploitatie door middel van intensivering van het werk en de verdeling van arbeid in de productie veld, in de lange termijn rationalisatie het gebied van administratie en diensten.
Dat de opeenhoping van macht in de handen van een paar willoos werken als ze presteren geruisloos bij het vermijden van onnodige provocatie die van solidariteit onbeheersbare processen kan tot gevolg hebben – de les is geleerd van de studentenbeweging en mei in Parijs. Daarom is het Rode cellen zijn nog niet verboden, dus de Communistische Partij was een communistische partij – geen opheffing van de KP-goedgekeurde verbod – en dus, er zijn liberale tv-programma’s, en daarom kan het sommige organisaties nog steeds denk niet dat ze zo eenvoudig te zoals ze zijn.
De wettigheid van de marges, biedt het reformisme, is een reactie op de aanslagen in de hoofdstad van de studentenbeweging en de APO – zolang de hervormingsgezinde antwoord kan doeltreffender maken. Set om de rechtmatigheid, met een beroep op hen te metafysisch te verlengen, zij statistisch geëxtrapoleerd, ze willen alleen maar te verdedigen, is om de fouten van de strategie van zelfverdediging gebieden in Latijns-Amerika herhalen, hebben niets geleerd, laat de reactietijd te organiseren zichzelf te reorganiseren, om niet verlaten totdat ze illegaal gemaakt, maar breekt.
Willy Weyer 15 is niet alleen te maken gebaseerd op tolerantie, maar ook maakt beweegt en stelt de kritiek van de liberale pers dat hij doet met zijn alcohol testen alle bestuurders om potentiële overtreders, maar moedig voorwaarts: “We zullen doorgaan!” – Welke toont hij de liberale publiek haar onbeduidendheid. Eduard Zimmermann maakt een hele natie aan de politie, heeft de Springer Group maakte de Berlijnse politie leiderschap, ‘BZ’ schrijft columnist Reer de Berlijnse gevangenis rechters vóór de arrestatiebevelen. De massa-mobilisatie in de zin van het fascisme, van onderdrukking, van doodstraf door het raken van de macht van de aanvragen zal plaatsvinden – de New Look, die de Brandt / Heinemann Scheel en beheer van het beleid in Bonn, is de gevel van het.
De kameraden die te maken hebben met de kwestie van de legaliteit en illegaliteit als oppervlakkig, blijkbaar kreeg ook amnestie op de verkeerde manier met de studentenbeweging van de tand is nog steeds later is ingetrokken. 16 In een pakte de criminalisering van honderden studenten die met hen de schrik, is verdere radicalisering voorkomen, werden ze met kracht herinnerd aan wat zijn de voorrechten van de middenklasse studenten die de moeite waard, in weerwil van Plant Science universiteit, de sociale promotie. Zo is hersteld, tussen haar bevoorrechte leven als de studie en het dagelijkse leven van de werknemer akkoord de klasse barrière tussen hen en het proletariaat, die de werknemer niet akkoord amnestie verleend door dezelfde klasse vijand. Dus nogmaals de theorie werd gescheiden van de praktijk. Het wetsvoorstel: Amnesty gelijk appeasement gewerkt.
De socialistische kiezer initiatief van enkele eervolle schrijvers – niet alleen fucked up het gras – als een positieve poging om democratische mobilisatie, bedoeld als verdediging van het fascisme en noteer dus verwart de realiteit van een aantal uitgevers en redacteuren in radio-en tv-stations, die de rationaliteit monopolies zijn niet onderworpen aan achterblijven als de bovenbouw, met het geheel van de politieke realiteit. De gebieden van de toegenomen repressie, zijn niet die waarmee een schrijver moet eerst doen: gevangenissen, klasse justitie, snaar-baiting, industriële ongevallen, het verbruik tarieven, de school, “beeld” en “BZ”, de achterbuurt van de voorsteden, buitenlanders krijgen getto – alle schrijver met meer dan esthetisch, niet politiek.
Rechtmatigheid is de ideologie van het parlementaire stelsel van sociale partnerschap, de pluralistische samenleving. Het wordt een fetisj, als degenen die erop aandringen dat aan het feit dat telefoons wettelijk worden aangeboord, na de wettelijke controle te negeren, buren ondervraagd wettelijk, juridisch betaalde informanten, dat wettelijk is onder toezicht – dat de organisatie van de politieke werkzaamheden, indien de toegang beleid politie zal niet worden voortdurend blootgesteld aan gelijktijdig wettig en onwettig is.
We vertrouwen niet op de spontane anti-fascistische mobilisatie door middel van terreur en het fascisme en houden niet alleen voor de wettigheid en de corruptie te weten dat ons werk bepaalt voorwendsels, zoals alcohol voor Willy Weyer en de stijgende criminaliteit tarief voor Strauss en de Ostpolitik van Barzel en het rode lampje op het verkeerslicht, dat de Joegoslavische overschreden, voor de Frankfurt taxichauffeur en de steel in zijn zak naar de moordenaar van auto-dief in Berlijn. En voor nog meer excuus, want we zijn communisten en van de vraag of de communisten zich te organiseren en te bestrijden hangt ervan af of het effect van terreur en onderdrukking, angst en berusting, of gewoon om weerstand en klasse solidariteit provoceren, en of dit allemaal zo soepel in de zin van imperialisme over het podium of niet gaan. Omdat het hangt ervan af of de communisten zijn zo stom te zijn om alles te doen, of de wettigheid enz. gebruiken om de illegaliteit te organiseren, in plaats van een voor de andere met fetishizing.
Het lot van de Black Panther Party en het lot van de Gauche prolétarienne 17 dient te worden gebaseerd op de misvatting dat de echte tegenstelling tussen de grondwet en de grondwettelijke realiteit en de aanscherping bij georganiseerde verzet zich voordoet, niet gerealiseerd. Niet gerealiseerd dat het wijzigen van de voorwaarden voor de rechtmatigheid en de noodzaak van actief verzet dat het noodzakelijk is om de rechtmatigheid van hetzelfde voor politieke strijd exploiteren en voor het organiseren van illegale, en dat het verkeerd is op te blazen door middel van de criminalisering als te wachten voor het systeem, omdat criminalisering dan gelijk te ontmantelen en vervolgens de rekening, die stijgt.
De Rote Armee Fraktion georganiseerde illegaliteit als beledigend positie voor revolutionaire interventie.
Maak stedelijke guerrilla te houden aanvallen van de anti-imperialistische strijd. Het Rode Leger Breuk creëert het verband tussen legale en illegale strijd tussen de nationale en internationale strijd tussen politieke en gewapende strijd tussen de strategische en tactische vastberadenheid van de internationale communistische beweging.
Urban guerrilla te grijpen, ondanks de zwakte van de revolutionaire krachten in de Bondsrepubliek en West-Berlijn revolutie hier en nu!
Of ze zijn deel van het probleem, of ze deel uitmaken van de oplossing. In tussen, er is niets. De shit is onderzocht tientallen jaren en generaties onderzocht van alle kanten. Ik ben gewoon van mening dat de meeste van wat er in dit land voor hem, niet meer hoeven te worden geanalyseerd – zegt Cleaver. 18
ONDERSTEUNING de gewapende strijd!
Overwinning in de mensen!
apr
01
1971
01
1971
Concept Urban Guerrilla (vertaling nog nabewerken)
Geen reacties »
Abonneren op de RSS-feed van deze topic. TrackBack URL